Укрпошта з лютого почала інформувати клієнтів про надходження поштових відправлень та грошових переказів через мобільний додаток Viber. Для клієнтів, у кого не встановлений цей мобільний додаток або вимкнений, Укрпошта надсилає як і раніше СМС-повідомлення.
Інформування через Viber є більш зручним, ця послуга подобається нашим клієнтам.
«На початку впровадження послуги через Viber було відправлено 24%, а зараз вже 44% від загальної кількості тестових повідомлень. Ми будемо далі покращувати цей сервіс та розглядаємо можливості інформування клієнтів за допомогою інших популярних месенджерів», - сказав заступник генерального директора з інформаційних технологій Укрпошти Сергій Галаган.
Загалом за місяць Укрпошта надсилає до 1,5 млн. коротких текстових повідомлення своїм клієнтам.
e-news.com.ua