НКЦПФР (Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку) на черговому засіданні, що відбулося 15 березня 2016 року, затвердила зміни до Ліцензійних умов провадження професійної діяльності на ринку цінних паперів – депозитарної діяльності та клірингової діяльності.
Зазначене рішення направлено на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України. Змінені Ліцензійні умови наберуть чинності після публікації в офіційних виданнях.
Змінами до Ліцензійних умов підвищено вимоги щодо розкриття річної фінансової звітності та річної консолідованої фінансової звітності разом з аудиторським висновком. Ліцензіат відтепер має забезпечувати цілодобовий доступ до такої інформації, а термін її перебування на веб-сайті з дати оприлюднення збільшено до п’яти років.
В останній редакції змін введено поняття «форс-мажорні обставини», введені вимоги до осіб, які займають посади головних бухгалтерів, або осіб, на яких покладено ведення бухгалтерського обліку, а саме відповідність вказаних осіб професійним вимогам до головних бухгалтерів професійних учасників ринку цінних паперів.
Уточнено вимоги щодо відкриття нових відокремлених підрозділів у депозитарних та клірингових установ, відтепер це не потребуватиме додаткових дозвільних процедур.
У разі виникнення у особи, яка провадить депозитарну чи клірингову діяльність факту зменшення визначеної кількості сертифікованих фахівців, така особа повинна відновити потрібну кількість сертифікованих спеціалістів протягом трьох місяців. В той же час, при виникненні такого факту у депозитарної установи – банку, наприклад, у зв‘язку із введенням тимчасової адміністрації, така установа повинна відновити потрібну кількість сертифікованих фахівців протягом місяця.
Ще одне уточнення щодо наявності сертифікованих фахівців у депозитарної установи – банку: за наявності заступника керівника банку або членів виконавчого органу, які є сертифікованими фахівцями та відповідають кваліфікаційним вимогам, керівник банку може не мати відповідного сертифікату.
Крім того, в новій редакції рішення на депозитарні установи покладено обов’язок забезпечити резервне збереження (копіювання) інформації.
В цілому в оновлених Ліцензійних умовах розширено розділ щодо умов провадження клірингової діяльності. Зокрема, відкориговані вимоги до осіб, які провадять клірингову діяльність, а саме відповідність площі приміщення, кваліфікаційним умовам, вимогам програмно-технічного комплексу, встановленим при видачі ліцензії.
На виконання вимог Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» внесені зміни в процедуру видачі копії та дубліката ліцензії, а саме виключені такі процедури.
|
Новости рубрики:
Відкриття рахунку в Англії: покрокова інструкція
Как минимизировать финансовые риски при открытии своего бизнеса? Réglementation de Telegram en Ukraine : position du DIU Квіти у сучасній архітектурі: зелений тренд у дизайні будівель Як продовжити бронювання працівників на підприємстві? Выгодные отличия двухслойных бумажных стаканчиков Les réserves internationales de l'Ukraine ont diminué jusqu'à 42,4 milliards de dollars Avantages pour les entrepreneurs de Kharkiv : comment cela affectera le budget de la ville |