Сео просуванням і інтернет маркетингом я займаюся більше 6 років. Через мої руки пройшло більше 200 проектів тож я можу офіційно заявити що старий підхід до сео просування більше не працює.
Вебмайстрам і власникам сайтів варто зрозуміти, що SEO більше не підлягає автоматизації, як це було кілька років тому. Традиційні SEO-стратегії більше не працюють: більше не можна закупити посилання, залити на сайт переоптімізований контент і вийти в ТОП.
Це не працює не тільки тому, що пошукові системи жорстко присікають такі маніпуляції.
Давайте проаналізуємо фільтри Google за останні роки:
2011 рік - народилася Google Panda - пошуковий алгоритм, ранжуються сайти відповідно до їх якістю. Алгоритм навчають асесори Google, які відповідають на запитання на кшталт:
"Чи довірив би я цього сайту свою кредитну карту?"
Лютий 2012 року - Google запускає алгоритм Page Layout, понижуючий у видачі сайти, які зловживають розміщенням реклами на шкоду якісному, корисного контенту над лінією згину.
Як відомо, велика кількість рекламних банерів і посилань погіршує призначений для користувача досвід і різко знижує довіру відвідувачів.
Квітень 2012 року - Google випускає Penguin для боротьби з чорним SEO.
Пінгвін поставив жирну крапку на бізнесі купівлі-продажу посилань з метою маніпулювання результатами пошукової видачі.
Серпень 2013 року - в пошук влітає Hummingbird, який намагається зрозуміти, що має на увазі користувач, про що кожна проіндексована сторінка в пошуку, з тим, щоб надати користувачеві максимально релевантні корисні результати.
Жовтень 2015 року - Яндекс оновлює АГС, і тепер під санкції потрапляють сайти, які продають посилання.
Травень 2015 року - Яндекс вводить Минусинськ, який знижує сайти за покупні посилання.
Оптимальне співвідношення природних і комерційних посилань досі залишається невідомим.
21 квітня 2015 року - Google вводить мобільний алгоритм, який показує сайти, адаптовані під мобільні пристрої, вище в мобільній пошуковій видачі.
Грудень 2015 - гугл водить алгоритм який піднімає сайти в топ коли сайт має https сертифікат.
2 лютого 2016 роки Яндекс приймає естафету мобільності, впроваджуючи фактор адаптованості в формулу ранжирування сайтів.
Всі ці заходи спрямовані не на боротьбу з SEO як таким, а з автоматизацією процесу просування і розкрутки сайтів. SEO 2016 - це кропітка робота над сайтом у всіх напрямках. Я допоможу вам оптимізувати фінанси і сили. Для цього я регулярно для своїх клієнтів я проводжу, вебінари і тренінги.
Автор: Олег Ковтало
e-news.com.ua