За перший тиждень роботи Координаційного центру допомоги бійцям АТО звернулося більше 600 громадян. Про це повідомила ініціатор проекту, депутат фракції «Самопоміч» Ірина Сисоєнко.
За її словами, серед ключових питань, з яких звертаються до call-центру – порядок оформлення статусу учасника АТО (36%), надання інформації стосовно оформлення пільг (23%), трудові питання (15%), роз’яснення стосовно мобілізації (7%), прохання роз’яснити інформацію стосовно грошової допомоги (5%).
Серед осіб, що подзвонили на «гарячу лінію» тільки 35% попередньо звертались до органів влади, що на думку депутата говорить про достатньо низький рівень суспільно-політичного діалогу.
За словами Ірини Сисоєнко, перші результати роботи, перш за все, дають змогу оцінити спектр проблематики та ключові аспекти, по яким є питання у громадян, щоби сформувати відповідну інформаційну базу.
«Надання консультацій фахівцями call-центру – рішучій крок для покращення ситуації з інформованістю та можливістю громадян отримувати кваліфіковану допомогу та оптимізувати оформлення пільг для учасників АТО. Люди, які захищають нашу країну від агресора повинні бути захищені та мати всебічну підтримку», – резюмувала вона.
Нагадаємо, телефон безкоштовної гарячої лінії допомоги учасникам АТО (0800-30-00-21) працює без вихідних з 8:00 по 20:00.
З повагою, Прес-служба народного депутата України Ірини Сисоєнко
e-news.com.ua