Парламент Угорщини підтримав будівництво нового контрольно-пропускного пункту (КПП) на кордоні з Україною, а також затвердив реконструкцію вже існуючого КПП "Лужанка" для обслуговування вантажного транспорту. Цей крок є частиною масштабної співпраці між двома країнами з метою покращення прикордонної інфраструктури, що стане важливим етапом для розвитку торгівлі та транспорту.
Як повідомив Мирослав Білецький, тимчасово виконуючий обов’язки голови Закарпатської обласної військової адміністрації (ОВА), на офіційному сайті парламенту Угорщини з’явилася відповідна інформація щодо ратифікації змін до двосторонньої угоди між Україною та Угорщиною. Вона передбачає початок будівництва нового автомобільного КПП "Велика Паладь – Нодьгодош", а також реконструкцію існуючого пункту пропуску "Лужанка – Берегшурань".
Особливо важливим є те, що після завершення реконструкції КПП "Лужанка" зможе пропускати порожні вантажівки, що суттєво розвантажить основний вантажний пункт "Чоп – Захонь", який сьогодні є перевантаженим через високий потік транспорту. Ці зміни допоможуть оптимізувати логістику на українсько-угорському кордоні та поліпшать економічні зв'язки між країнами.
За словами Білецького, процес оприлюднення документа триває, і нові положення угоди набудуть чинності через 30 днів з моменту їхньої публікації. Він також підкреслив, що досягнення цих домовленостей є результатом тривалої та наполегливої праці та перемовин на найвищому рівні з угорською стороною. За його словами, це рішення матиме позитивний вплив не лише на Закарпаття, а й на всю Україну.
У контексті цього, угорський міністр закордонних справ Петер Сіярто під час зустрічі зі своїм українським колегою Андрієм Сибігою наголосив на готовності Будапешта розвивати прикордонну інфраструктуру. Він підтвердив, що новий прикордонний перехід може бути відкритий вже цього року, що стане важливим кроком у покращенні прикордонного руху між двома країнами.
Згідно з ухваленою угодою, КПП "Велика Паладь – Нодьгодош" буде доступним для легкового транспорту, а реконструкція "Лужанки" дозволить розширити рух для пасажирського та вантажного транспорту, включаючи порожні вантажівки. Це не лише покращить пропускну здатність кордону, але й сприятиме активнішій торгівлі та міжнародним перевезенням між Україною та Угорщиною.
e-news.com.ua