Перш за все необхідно необхідно створити приємну психологічну обстановку для заняття дитини, постійно підтримувати у творчих починаннях, відноситись до них з теплотою та симпатією.
Зберігайте в своїй душі кращі «дитячі» особливості, а дитині допомагайте їх не розгубити!
1.Необхідно вміти захопити дитину, легко і невимушено підтримувати її у всіх прагненнях до творчості.
2.Варто проявляти співчуття до невдач малечі. Не варто висловлюватись негативно щодо творчих спроб дитини. Якщо часто розчаровано повторювати : «Так собі, могло б бути й краще»,- то дитина скоріш за все зробить висновок, що її старання марні, так як скільки не намагайся, результат буде недостатньо хорошим.
3.Якщо у дитини виникають «дивні» ідеї потрібно бути терпимими до них і спочатку розібратись в причинах появи цих ідей, а потім намагатися знайти в них раціональне зерно.Навіть якщо ви його не знайдете, — не слід проголошувати ідею дитини «маячнею», а можна просто пояснити, що поки що ви не здогадались як дані ідеї втілити у життя.
4.Не приглушуйте у дитині природне бажання задавати питання. Навпаки, всією своєю поведінкою показуйте, що вам подобається прагнення дитини пізнати світ, особливо повинні вітатися цікаві і глибокі питання.
5.Лишайте дитину наодинці і дозволяйте їй самостійно займатися справами. Надмірна опіка з вашої сторони може завадити творчості. Нав’язлива батьківська допомога може сприйматися як порушення особистих кордонів.
6.Навчайте дитину поважати точку зору інших людей, адже тільки тоді всі будуть поважати його думку. Позитивні відгуки батьків про педагогів і навпаки, педагогів про батьків створюють у дітей відчуття захищеності.
7.Будьте відвертими у своїх почуттях до дитини. Діти, впевнені в любові і повазі з боку батьків, швидше розвиваються.
8.Творіть самі, розвивайте себе та вдосконалюйтесь! Адже правильний приклад – секрет успіху в розвитку творчої дитини.
9.Навчайте дитину опиратися в пізнанні світу не стільки на розум, скільки на інтуїцію. Великі відкриття часто робляться інтуїтивно.
10.Вчіть дитину розділяти поняття «загальне» та «конкретне» на прикладах.
11.Навчайте дитину справлятися з поганими емоціями, бачити в житті добре, не піддаватись впливу поганого настрою.