Київська міська дирекція Укрпошти стала пілотом конкурсу на найкраще відділення поштового зв’язку. Укрпошта розпочала роботу з підвищення якості сервісу у своїх відділеннях. Ця робота включає кілька етапів – від впровадження масштабних програм і тренінгів для працівників щодо стандартів спілкування з клієнтами, до створення більш ефективних систем мотивації працівників та технологічного оновлення ключових відділень.
Зокрема, зараз у Києві триває пілотний проект «Корпоративні стандарти обслуговування Користувачів у об’єктах поштового зв’язку”. Метою проекту є покращення сервісу обслуговування Клієнтів. В рамках проекту на базі Київської міської дирекції Укрпошти було складено рейтинг найкращих відділень, які продемонстрували високий рівень обслуговування Клієнтів. Рейтинг сформовано за результатами опитування Клієнтів та відсутністю скарг у жовтні 2016 року. Переможці визначені за показниками «Індексу задоволеності користувачів», який включає оцінку ввічливості, доброзичливості та зацікавленості працівників ВПЗ у Клієнтах. Вже у грудні колективи-переможці рейтингу отримають грошову винагороду за такі результати у розмірі 1 місце – 50%, 2 місце – 30%, 3 місце – 10% (від місячного фонду оплати праці за фактично відпрацьований час жовтня).
«Ми розпочали довгоочікувану фазу активних змін у фронт-офісах Укрпошти та тестуємо конкурс, у якому визначаємо відділення, котре найкраще виконує свою роботу і є взірцем для інших, – коментує заступник генерального директора з персоналу Укрпошти Олена Дрощенко. – За результатами конкурсу ми зможемо не тільки оновити стандарти якості у спілкуванні з клієнтами, але і розробимо відповідну систему мотивації для наших працівників».
|
Новости рубрики:
NKEK kündigte die vorübergehende Einstellung des Mobilfunknummernportierungsdienstes an
Ukrzaliznycja podwoiła limity Internetu w pociągach dużych prędkości Ukrposhta introduces new requirements for the packaging of shipments: important details for customers Kiedy 5G pojawi się na Ukrainie: plany i wyzwania operatorów Na Ukrainie wprowadzana jest nowa technologia Wi-Fi 6E zapewniająca szybszy Internet In Lviv, mobile operators will test 5G: initial tests of the technology Mobile operators talked about difficulties with ensuring autonomy during blackouts Mobilfunkbetreiber waren verpflichtet, 10 Stunden autonomen Netzbetrieb ohne Strom zu gewährleisten |