Показники компанії «Нова пошта» у ІІІ кварталі 2016 року свідчать про стрімке зростання попиту на послуги доставки по Україні. Так, за липень-вересень поточного року компанія доставила понад 27 млн відправлень, що на 41% більше, ніж в аналогічний період 2015 року.
Водночас сукупний обсяг доставок за три квартали 2016 року сягнув 76 млн і в 1,5 рази перевершив показник за аналогічний період в 2015 році. Найпопулярнішим видом відправлень залишається посилка вагою до 2 кг.
Поточні результати «Нова пошта» відображають бурхливий розвиток локального e-commerce, який, за даними експертів, росте на 30-35% на рік. Протягом січня-вересня 2016 року «Нова пошта» доставила майже 18 млн замовлень для клієнтів з цього сегменту. Це на 85% більше, ніж за перші три квартали минулого року.
Продовжують зростати й обсяги адресних доставок. Якщо в ІІІ кварталі 2015 року кур’єрами «Нова пошта» було доставлено близько 2,1 млн відправлень, то за ІІІ квартал поточного року – на 52% більше (3,2 млн).
На кінець 2016-го в компанії прогнозують загальну кількість доставок по Україні на рівні 112 млн.
«Ми пов’язуємо рекордний попит на послуги «Нова пошта» з тим, що на фоні буму онлайн-торгівлі дедалі більше українців почали частіше користуватися сервісом доставки. Етап справжнього закалювання, що зараз триває на ринку доставки, вимагає від гравців мобілізації зусиль. Наші інфраструктура, мережа і команда працюють на повну потужність, аби вчасно доставляти відправлення клієнтам та забезпечувати якісний сервіс у відділеннях, в контакт-центрі та під час адресного обслуговування», - коментує генеральний директор «Нова пошта» Олександр Бульба.
Аби поліпшити якість обслуговування, компанія планує закупити додаткові одиниці автопарку, для доставки дрібних вантажів - запустити піших кур’єрів з відділень. До кінця року в обласних центрах України відкриються ще близько 50 відділень «Нова пошта». Ці кроки дозволять оптимізувати можливості для доставок і покращити умови для клієнтів. В компанії також триває робота над автоматизацією сортувальних центрів та забезпеченням відділень технологічними рішеннями, що дадуть змогу прискорити роботу з відвідувачами.
Між тим, «Нова пошта» запрошує клієнтів відвідувати відділення з 9:00 до 13:00 і з 14:00 до 16:00 та заохочує до користування сервісами, які прискорюватимуть обслуговування у відділеннях.
Зокрема, йдеться про опцію самостійного створення експрес-накладних у мобільному додатку або Особистому кабінеті на сайті «Нова пошта». Це пришвидшує оформлення відправок у відділенні та під час адресного обслуговування. За необхідності відправити більше п’яти позицій в компанії рекомендують заздалегідь формувати реєстр відправлень в Особистому кабінеті на сайті novaposhta.ua.
Крім того, для доставки у межах міста при нагоді стане послуга «Пункт передачі», коли відправник залишає посилку у відділенні, що знаходиться поблизу одержувача, а той забирає її в зручний час. Послуга «Пункт передачі» працює по всій Україні.
|
Новости рубрики:
Neuer Gesetzentwurf in der Werchowna Rada: Mobilfunkbetreiber sollen als kritische Infrastruktur anerkannt werden
Was sich für die Ukrainer durch die Pläne für neue Grundstücksbesteuerungsregeln ändern wird Ukraine is switching to 4G: what you need to know about the shutdown of 3G networks En Ukraine, le service de changement d'opérateur mobile avec sauvegarde du numéro a été rétabli NKEK kündigte die vorübergehende Einstellung des Mobilfunknummernportierungsdienstes an Ukrzaliznycja podwoiła limity Internetu w pociągach dużych prędkości Ukrposhta introduces new requirements for the packaging of shipments: important details for customers Kiedy 5G pojawi się na Ukrainie: plany i wyzwania operatorów |