
04 янв, 10:00
.jpeg)
Аналітична компанія Insider Intelligence опублікувала незвичайний рейтинг популярності соціальних мереж.
Замість традиційного підбиття підсумків року, що минає, вони склали прогноз на 2022-й, проаналізувавши динаміку відвідуваності різних майданчиків.
Світове лідерство в наступному році експерти пророкують Facebook. Послугами соціальної мережі, за попередніми підрахунками, будуть користуватися хоча б раз на місяць понад 2,91 мільярда осіб.
Друге місце приписують Instagram з показником в 1,28 мільярда.
Замикає топ-3 сервіс коротких відео TikTok — у нього, на думку аналітиків, буде не менше 755 мільйонів активних користувачів на місяць.
Згідно зі статистикою, дітище ByteDance зуміло наростити активну аудиторію на 59,8% в минулому, і ще на 40,8% в поточному році.
Очікується, що в 2022-му TikTok має всі шанси посісти третю сходинку в світовому рейтингу соціальних мереж.
Раніше популярність майданчика підтвердила і компанія Sensor Tower, відзвітувавши про 3 мільярди завантажень TikTok з AppStore і Google Play спільно з дочірнім додатком Douyin, який поширюється на території Китаю.
При цьому витрати користувачів у соціальній мережі перевищили позначку в 2,5 мільярда доларів, що виводить TikTok на один рівень c Tinder, Netflix, YouTube і Tencent Video.
У звіті Insider Intelligence також вказується, що вже наступного року соціальними мережами будуть регулярно користуватися не менше 3,57 мільярда осіб щомісяця, а частка TikTok на глобальному ринку соцмереж до 2024-го може зрости до 25%.
Инф. finance.ua
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/518167.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua