01 авг, 15:36
З 1 серпня офіційно запрацювала зона вільної торгівлі із Канадою – це вже другий масштабний ринок після ЄС, який відкрився для вітчизняних товаровиробників і представників сектору послуг. Північноамериканська країна одразу відкриє для українців 98% свого ринку. Без мита вітчизняний бізнес зможе експортувати в Канаду перероблену сільськогосподарську продукцію, товари харчової, легкої, хімічної, нафтової та машинобудівної промисловості. ЗВТ – чудовий шанс для виробників товарів саме із доданою вартістю, вважають в УСПП, що стимулює переробну промисловість тощо. Проте очікувати миттєвих результатів не варто: торгівельній експансії на новий ринок має передувати розвиток логістики, маркетингові заходи, державні заходи із дерегуляції зовнішньоекономічної діяльності.
Це підкреслили в діловому союзі.
Зокрема, існуючий при УСПП Центр підтримки експорту вже давно вів перемовини та організовував спеціальні заходи із канадськими партнерами. Попит на українську продукцію є, але вона потребує більш ширшої та системної промоції. Так, за 2016 рік у цю країну було експортовано 64 товарні позиції на 33 млн дол. Хоча це на 57% більше, ніж у 2015 році, проте все ж дуже малий обсяг. Сама по собі ЗВТ, звичайно, дасть приріст товарообігу, та для економічно відчутних результатів необхідно потужно заходити на даний ринок.
«Попит канадців на наші товари з високою доданою вартістю необхідно стимулювати. Для їх просування слід відкрити представництва в країні, що потребує суттєвих видатків. Також держава може зробити низку інших кроків: скасувати ліцензування інвестицій для створення представництв українських компаній за кордоном, створити більш ліберальні умови для повернення валютної виручки тощо», - каже віце-президент УСПП, керівник Центру підтримки експорту Денис Красніков.
Наразі канадцям цікава продукція українського АПК. Насамперед, мають попит мед, майонез, кетчупи, вершкове масло. Проте і тут є конкуренція, адже Канада сама експортує аграрну продукцію.
Експерти УСПП рекомендують нашому бізнесу, зацікавленому у виході на ринок Канади, розглянути, до прикладу, нетрадиційні (вузькі) ніші, мати на увазі, що споживча продукція повинна пройти відповідну сертифікацію.
В будь-якому разі, в союзі готові надати інформацію про попит на канадському ринку, проконсультувати, адже працюють із північноамериканськими партнерами не перший рік.
Так, Центр підтримки експорту при УСПП співпрацює з канадськими бізнес-асоціаціями Retail Сouncil of Canada, The Canadian Federation of Independent Business, Canadian Мanufacturers & Еxporters тощо.
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/419616.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua