Дилерський центр Volkswagen Центр Кривий Ріг передав 30 000 грн на лікування тяжко хворих дітей

13 янв, 08:49

2015 року відбулося офіційне відкриття концептуального дилерського центру Volkswagen Центр Кривий Ріг. Традиційно з нагоди відкриття нового центру представники Porsche Finance Group (PFG) вручили його керівництву ваучер на 30 000 гривень. Ці кошти були спрямовані до місцевого благодійного фонду «Помагаєм», який сплатив ними за останній курс лікування тяжко хворих дітей – Миколи Огороднікова та Олександра Тарана із Кривого Рогу.

Відділення, де проходять лікування діти із онкологічними хворобами, повною мірою не забезпечується державою. Оскільки батьки дітей не мали достатньо коштів для лікування, вони були змушені сподіватися на допомогу благодійних організацій та соціально активних компаній. «Завдяки підтримці Volkswagen Центр Кривий Ріг хлопчики отримали якісне лікування ускладнень, які виникли під час проходження одного з блоків хіміотерапії. Нам дуже приємно, що є люди, які так само, як і ми, переймаються соціальними проблемами нашого суспільства», – говорить Євгенія Пчелинцева, директор БФ «Помагаєм».

PFG не лише фінансує власні соціальні проекти, а й підтримує благодійні ініціативи дилерів. Тому з нагоди відкриття автосалонів в Україні або інших урочистих подій компанія дарує ваучери на їх реалізацію. «Корпоративна соціальна відповідальність PFG – невід'ємна складова нашої стратегії розвитку. Цей підхід інтегровано в усі напрями діяльності компанії, як внутрішні, так і зовнішні, що дозволяє нам бути відповідальним роботодавцем і соціальним інвестором. Ми підтримуємо спонсорські ініціативи наших дилерських центрів і, допомагаючи тим, хто найбільше цього потребує, втілюємо у життя соціальну місію Porsche Finance Group. Адже ми щиро переконані, що будь-який бізнес має бути суспільно корисним», – розповідає Андреас Целлер, директор Porsche Finance Group.

За період 2014-2015 років PFG інвестувала 685 тисяч гривень на реалізацію суспільно корисних проектів, таких як відродження популяції рідкісних карпатських буйволів, спонсорська допомога у багатьох проектах Товариства Червоного Хреста України тощо. «Сьогодні поняття корпоративної соціальної відповідальності серед бізнесу на українському ринку має значно глибше значення. У нашому розумінні КСВ є не лише відповідальністю бізнесу за свій вплив на суспільство, але й також відповідальністю за актуальні проблеми у суспільстві, які не мають прямого відношення до компанії», – додає Андреас Целлер.


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/384317.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua